לחצו PLAY להאזנה לפרק:
אודות הפרק: לחצו כאן לקריאה
איך משיגים תוצאות לא הגיוניות? איך יוצרים "הצלחה בין לילה"? ואיך הופכים תקופות חשוכות של משבר – למקפצות ההצלחה הכי גדולות בחיינו?
אי שם בקורונה, בזמן שמליוני אנשים ברחבי העולם איבדו את בריאותם ובטחונם הכלכלי, וחלקם את השפיות והאמונה באפשרות לחיים ראויים – ישב לו על ספת ביתו בחור בשם צביקה, צביקה עינב, ובניגוד גמור להלך הרוח העולמי הוא התחיל לשרטט מסלול מילוט פרטי וכיווני פרנסה חדשים.
ומה שהחל בתור פיילוט לפרנסה, התפוצץ להיות אחד המותגים הייחודים ביותר במדינת ישראל – אבא חטוב שעזר עד היום למעל 30,000 גברים בישראל לשחרר משקל בשיטה הלפטינית.
איך הוא עשה את זה?
מהי האסטרטגיה שהובילה אותו לפריצת הדרך הזו?
איך סוגרים את הפער בין פוטנציאל למימוש ומצליחים לראות עתיד בזמן שכולם עסוקים בלשרוד?
איך מזהים את המוצר המושלם כזה שמנצח את התחרות בפער?
ומהי מערכת היחסים שצביקה בנה עם הלקוחות שלו ועם כסף שאפשרה לו אפשר לצאת ממינוס בבנק ל- 40 מליון ₪ בשנה.
האזנה נעימה
איתן